Home > Polish > Ogłoszenie parafialne

Ogłoszenie parafialne

To teraz mogę już oficjalnie ogłosić.

Wyjeżdżam w przyszłym tygodniu na pół roku do UKejowa na kontrakt. Jak za pół roku będę dalej chciał promować Tapestry 5 to znaczy, że da  i fajnie się z nim pracuje.

Opóźnienia w publikowaniu tekstów wynika w dużej mierze z tego, że teraz mam sporo innych zajęć okołopracowych. Zakładam, że jak już w Cambridge  znajdę sobie lokum (jeszcze jestem bezdomny), to będę miał czas na pisanie. Tymczasem jeszcze o chwilę cierpliwości proszę i nie kasowanie mnie z favorites ;)

Mam nadzieję, że przez te pół roku zdążę doszlifować swój T5 warsztat na tyle by móc napisać o paru ciekawostkach jakie znalazłem podczas pracy :)

 

Pozdrawiam

Categories: Polish Tags:
  1. 27/09/2011 at 21:17

    No to się faktycznie ciekawie dzieje :) Powodzenia na obcej ziemi i niech Ci się tam za bardzo nie spodoba (jak sporej części ludzi, którzy pojechali z PL pracować za granicą) bo jeszcze nie będziesz chciał wracać :)

    Ze swojej strony miałbym kilka pytań odnośnie zdobywania takiej pracy na kontrakt za granicą: jak się za to zabrałeś, czy szukałeś sam czy przez kogoś znajomego a może przez jakąś firmą rekrutacyjną, a może to Ciebie znaleźli? :)

    Generalnie ciekawi mnie jak to wygląda własnie od strony załatwiania, więc jakbyś miał wolną chwilę i popełnił o tym wpis to byłby wdzięczny :) Nie to, żebym się wybierał, bo dla mnie to już raczej za późno na takie eskapady (Rodzina, itp), ale fajnie byłoby wiedzieć jak można coś takiego sobie załatwić :)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

