Home > English > Tapestry 5.2 beta:)

Tapestry 5.2 beta:)

No więc wczoraj czasu nie było, ale Tapestry oficjalnie stało się betą. Liczyłem, że ekipa powiadomi o tym również na głównej stronie ale postanowili tego nie robić. To co ma być jedną z lepszych zmian w najbliższym wydaniu, to to, że pojawi się z nim również nowa strona główna. Szkice + to nad czym pracują można już podejrzeć, poniżej link do newsa w któym oficjalnie T5.2 stało się betą

http://people.apache.org/~uli/tapestry-site/2010/10/11/tapestry-version-521-beta.html

A z info ode mnie:   chciałem domenę podpiąć, ale dopiero jak już wykonałęm milion kroków (włącznie z zamówieniem karty z mbanku) to WP mnie poinformowało, że Polskiej domeny to oni mnie nie podepną :mad: Pewnie mogłem o tym przeczytać, ale i tak jestem zły. Może w weekend poczytam więcej i przekonam ich, że warto ;)

3majcie kciuki. Jutro postaram się o sensowniejszy wpis, a kolejny w weekend.

Categories: English
  1. 15/10/2010 at 09:12

    No to skoro WP się na Ciebie wypina – wypnij się na nich :) A co do wpisów – czekam niecierpliwie :)

  2. 17/10/2010 at 12:38

    jako alternatywę mam bloggera bądź własny serwer + dowolny system. Blogger mnie do gustu za bardzo nie przypadł jak tam kiedyś byłem, a własny serwer to koszt, którego jeszcze nie chcę ponosić. Jak się sprężę to możliwe jednak, że niedługo coś postawię. (w sumie taki był ostateczny cel)

  3. 17/10/2010 at 19:33

    Blogger jest o tyle dobry, że masz darmowy support zapewniany przez profesjonalistów. Jak coś się dzieiej, a dzieje bardzo rzadko, to natychmiast ktoś się tym zajmuje, nawet nie musisz tego zawiadamiać. Z tego co słyszałem, to bardzo łatwo można przenieść posty z WordPress’a na Blogger’a i odwrotnie :)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

